första dagen på jobbet,

Ja.. då var första dagen avklarad då.. Jobbade 7 timmar, det har varit kul.. Det enda jag kan klaga på är att det är en praktikant där nu och det är lite saker som jag stör mig på. Imorn börjar jag 07.30, blir till att gå upp tiiidigt.
Det är inte så att jag inte trivs där, det gör jag verkligen! Men när en praktikant får stå i kassan som dessutom är yngre än mig då är det konstigt :S Kommer säkert får lära mig den snart, men det är så konstigt för alla perosner som jag tyckerm indra bra om på stället är de som chefen tycker bäst om. Jaja, orkar inte skriva mer nu, måste duscha och krypa ner till sängs eftersom jag ska upp tiiiidigt imorn.

Puss

Kommentarer
Postat av: AmandaN

hehe tack =)

mjo men det var bara ett skämt är fortf blond ^^ skulle nog aldrig färga det brunt.. känns fel hehe.

2007-10-29 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0