grattis,

Oskar är en liten busig filur som jag har känt i hela hans liv. Han fyller år idag och han fyller så mycket som man fyller i trean, vad är det? 9? Iaf, ett stort grattis till lilla busfiluren som dessutom är min gudbror.
Något som jag aldrig kommer glömma var när han var ytterst liten (inte bebis, men ändå liten) iaf, då så gick vi in i tvättstugan och lilla filuren kröp in i torktumlaren och jag stängde luckan, vad taskig jag var (A) Det år något jag aldrig kommer glömma ^^,

Till er andra kan jag bara säga GLAD HALLOWEEN ;D

Kommentarer
Postat av: GILA

svar: lägga allt under sängen, eller under skrivbordet :D (A) eller i garderoben, du vet .. min pappa och min syrra läser min blogg ;)

2007-10-31 @ 12:47:32
URL: http://klassiker.blogg.se
Postat av: linnea

Glad Halloween!

2007-10-31 @ 18:26:18
URL: http://linnealife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0