morsning korsning,

Gomorron alla bloggare, hoppas ni har sovit gott för det har jag, synd bara att jag vaknade redan efter tio timmars sömn. Det är så konstigt... trots att jag städade (A) igår så är rummet stökigt nu igen ;O Jag borde kanske ta tag i det här på "allvar" nu och städa en ordentlig städning ;) Jaja, först måste jag vakna och käka en mumsig frukost, med mumsig frukost menar jag typ fil och flingor och kanske en god macka, är för lat för att göra äggröra eller nåt ;D


Vad äter ni till frukost ?




Puss på er

Kommentarer
Postat av: linnea

svar på frågan^^: jag äter olika typ jämt, om man ska till skolan brukar jag bara hinna med fil&flingz men på helgerna typ mackor och stekt ägg :D

2007-10-31 @ 18:30:37
URL: http://linnealife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0