stövlarna är KÖPTA,

Idag hittade jag äntligen stövlarna jag har varit ute efter i en vecka, snacka om att vara lycklig ;D
en bra start på lovet, åkte in till huvudstaden med Maren, först gick vi till Gina och då hittade jag en cardigan som jag självklart köpte! (A) och sen stövlarna och till sist en liten minikalender så jag kan skriva ner mina arbetstider ;)

Nu sitter jag här hemma och läser instruktionsboken till min mobil eftersom snubben på el-giganten var så otrevlig och skickade hem mig så måste jag läsa instuktionsboken innan jag går tillbaka dit. SUCK!'

Men annars har det varit en underbar start på HÖSTLOVET


image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0