svenska,

Åååh, ångest inför svenskan imorn, argumentation som gäller.
Jag ska argumentera om att man borde få se ut hur man vill på skolfotot, men har känslan av att jag kommer säga något fel eller vara så darrig så jag faller om kull, eller i värsta fall svimmar. Kan inte min text riktigt, kommer säkerligen bli en hel del improvisation.
Blir indisk musik ikväll som gäller + rökelser, dags att tända de första två nu :)

Förresten, fick VG- på matteinlömningen som vi hade för några veckor sen, förstår inte vart minuset kommer ifrån, men lärarn är inge bra, vet knappt vad han själv snackar om, dåååligt. Men ett VG är helt okej, är ju inte värsta mattesnillet direkt.



Kommentarer
Postat av: Linnea

"är ju inte värsta mattesnillet direkt." - ÄRU VISST !
Tillskillnad från mig -IG barn .. :'(

2007-10-24 @ 19:06:55
URL: http://liiwnea.blogg.se
Postat av: Lexie

Hahahahahaaha, jaaag? mattensnille???? knappast! jag fattar ju inte vad jag själv skriver

du är inget IG-barn, ge dig nu limpz

2007-10-24 @ 19:09:49
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0