torsdag,fredag

Har inte haft ork att skriva om torsdag och fredag, men jag kan berätta lite kort om att jag var på föreläsningen med Sanna Kallur och det var riktigt bra, men när vi skulle till solna där föreläsningen var så gick vi vilse, inte särskilt oväntat, men det var vad som hände, vi irrade runt där och jag trodde att vi aldrig skulle hitta, men det gjorde vi som tur var :) Jag kom hem sjukt sen för pappa skulle hämta mig i brunn men han var en kvart försen för tydligen så hade en kyl på jobbet pajjat precis innan han skulle gå, tredje ursäkten i rad som låter likadant, ibland blir man bara sååå trött -_-

Igår (fredag) var det sista prao-dagen, det var inte speciellt kul kan jag säga, att det var sista dagen alltså, dagen i helhet var roligt :) kom 8.15 gick 16.30, men hade inte direkt någon aptit, så jag åt ingenting, men Zina som inte heller hade någion aptit tvingade i oss båda en fralla... sen hade jag ett till lärar besök och chefen kom när vi satt och pratade och sa att jag var otroligt duktig och arbetade jätte flitigt,
Eftersom Nevin inte var där igår så ska jag dit imorn och få lite papper ifyllda och tydligen en present :O(A):D

Men nu ska jag hoppa in i duschen och plugga lite no innan Niki kommer :)

Puss o kram

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0