chak de! india

...Var filmen som jag nyss såg. Det hela började med att Kabir Khan som tävlade för ett indiskt lag i bandy förlorade. Alla hans drömmar gick i kras, för vissa är vinna allt och så var det för honom! Alla trodde att han hade planerat att förlora mot Pakistan som var finalen, efter det såg alla på honom som om allting var hans fel att hans lag förlorade.

Efter sju år gör han come back, men den här gången som coach för Indiska damlaget i bandy. Hans dröm är att skicka de till världsturnen. Tjejerna som är utvalda har det tufft, han är stenhård. Svårt att lösa konflikter och allting. Tillslut inser alla att de måste ta tag i problemen för att vinna. De tränar och tränar, tillslut skickas de till världsturnen och kämpar sig ändå upp till finalen som är mot Australien!

Jag är van vid att se romantiska kärlekshistorier, så att se en sport-film var ett helt annat perspektiv. Vanligt vis har alla så fina kläder på sig och allting. Men i den här filmen var det helt annorlunda, det var sport rakt igenom, allting handlade om sport. Det var verkligen en jätte bra film som passar både tjejer och killar, rekomenderas varmt! Chak De!


image319 image320
image322

Kommentarer
Postat av: T`

Hoppas att din har varit lika bra =D

2008-01-02 @ 23:57:08
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Jennie

svar: haha jag håller med dig till 100%!! sen ska de fan bannlysas

2008-01-03 @ 00:06:29
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0