ha en trevlig kväll.

Då var jag hemma från både jobb och skola, skönt att vara hemma igen, är supertrött. Måste lägga mig tidigt ikväll så jag vaknar imorn. Så jobbigt med tidiga mornar... Idag har jag faktiskt varit duktig, eller igår också för den delen. Jag har börjat träna. Igår cyklade jag ca. 1 mil på motionscykeln och gjorde sit-ups, idag cyklade jag inte, men jag gjorde i alla fall sit-ups. Känns jätteskönt, kanske får min halvplatta mage till helplatt inom en snart framtid om jag håller på såhär ;-)

Nä, jag är hemsk lessen för den dåliga uppdateringen idag, men jag måste nog krypa till kojs och åtminstonne se på tv tills jag somnar, kommer däcka på tangentbordet annars. Borde ha pluggat, får skjuta det till imorn istället. Men ni får ha en trevlig kväll allesammans :-)

image421

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh vad du fixat och gjort fint här på bloggen!
/Sus

2008-01-22 @ 00:44:15
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Malin och Elida

svar: ja, det förstår jag!
okje, vad roligt! hoppas att du vaknade ordentligt idag :)
vad sugen jag blev på att träna nu, haha :)

2008-01-22 @ 06:47:05
URL: http://vanilliasky.blogg.se
Postat av: sandra

Tack! Nu blev jag glad :)
Det är skönt att träna, man blir små stolt över sig själv ;) Ha en bra dag!

2008-01-22 @ 14:32:04
URL: http://firstsight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0