nytt år, ny start!

Då var vi inne i år 2008! Härligt, härligt. Kvällen tillbringades hemma hos Madde, en myskväll framför tv:n eftersom hon hade 39° feber. Men det var jätte trevligt ändå. Kom precis hem, så nu ska jag väl slappa, är lite trött idag.

Stackars telefonbolagen eller nåt, i alla fall, när det blir sånt stopp när man smsar vid tolvslaget. Det går ju verklligen inte att skicka. Jag lyckades skicka några få sms, sen gav jag upp. Svaren på de smsen kom alla samtidigt 04.25 imorse. Helt otroligt! Jaja, mitt nyårslöfte för iår är att gå ner 4 kg i vikt! Vad har ni för nyårslöften?
image306


 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott nytt år :)

2008-01-01 @ 18:06:19
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0