onödigt.

Då var man där igen. Jag tänkte åka in till Forum för att fikao ch prata med Nevin. Men... vad händer om inte att jag måste jobba. Enligt min chef så behövdes det. Men om han inte hade latat sig så hade de klarat sig UTMÄRKT. Jag tänkte åka hem i hyffsad tidigt tid men nehepp, fick jobba till sju. chefen skulle på yoga, men han gick ju ändå inte förns en kvart före stängning. Och han har sagt att han inte behöver ta in mig i onödan. Mig gör det väl ingenting för det blir mer pengar till mig. Men jag skulle ju se på Chalte Chalte ikväll. Nu måste jag ju sova tidigt eftersom sömnen inte räckte till inatt. Aja.. får kolla på filmen imorn.

Har ni haft en bra dag?

DAGENS LÅT


Cennet med Ferhat Göcer

Kommentarer
Postat av: Jen

Inte såå bra låt måste ja säga :O

2008-01-09 @ 21:37:19
URL: http://jenniferlinnealindberg.blogg.se
Postat av: Ida

vilket språk är det på? :)

2008-01-10 @ 21:18:41
URL: http://idahbj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0